Avantajele interacţiunii
mass-media cu reţelele sociale sunt evidente. Dar cum stau lucrurile în cazul
jurnaliştilor în parte, are nevoie un jurnalist de social media?
Social media
include diverse instrumente online, tehnologie care permite oamenilor să
comunice cu uşurinţă prin intermediul internetului. E un instument eficient pentru jurnalişti în ceea ce priveşte partajarea informaţiilor şi resurselor.
Noutăţile
social media, sunt o parte de interacţiune cu publicul, în contextul în care
fiecare dintre cei doi: jurnalist/consumator de presă îşi doreşte mai mult de
la celălalt, în fiecare zi.
Oamenii gravitează în spațiul Social Media
pentru că acolo își găsesc soluții pentru nevoile pe care le au.
Platformele sociale nu trebuie
privite ca un duşman al jurnalismului, ci trebuie folosite de jurnalişti pentru
a-şi face mai bine meseria. În general, le putem utiliza
pentru trei lucruri: colectarea informației, promovare și difuzare.
Jurnaliştii pot împărtăşi din
experienta lor pe anumite subiecte pentru a-şi face cunoscute ariile de interes
şi specializare, companiile media pot crea aplicaţii puternic personalizate, redacţiile
pot crea conturi separate pentru secţii, evenimente, jurnalişti individuali.
Tot jurnaliştii pot să-şi posteze relatări şi reportaje, inclusiv de la evenimente
de tip breaking news.
Poţi
să scrii articole superbe în ziare. Poţi să faci reportaje geniale la tv. Dar
cu timpul vei fi nevoit să comunici direct cu cei care te citesc. Vei fi nevoit
să le dai sfaturi. Vei fi ne voit să le asculţi aceleaşi doleanţe/probleme pe
care ţi le spun şi live. Lumea trăieşte mult mai activ pe internet. Acolo poţi
foarte uşor să-ţi măsori influenţa şi calitatea audienţei. Pentru că e live.
Pentru că e non-stop. Pentru că e captivant.
google.md
socialmedianews.ro
Комментариев нет:
Отправить комментарий